fredag 12. april 2013

Here comes the sun!

Trodde endelig våren var på vei, men den gang ei. Våknet opp, tittet ut vinduet - SNØ. Nå som det endelig begynte å ligne på vår, også er det snø som kommer i stedet... Uansett. Ser det er nesten en måned siden jeg oppdaterte her sist nå, så fant ut at det var på tide å legge ut noen bilder fra den siste tiden.

Fredrik og jeg har spilt masse bowling med Fredrik. Hvem tror dere vant ALLE rundene? ;)

Jeg har prøvd curling for aller første gang. Spilte sammen med jobben. Kjempegøy!

Feiret påske på hytta i Sponvika. Mamma hadde strikket gule luer!

Den siste måneden har jeg overnattet hos mamma og pappa to ganger mens Fredrik har vært borte. Spiste masse god mat. Mamma lagde blant annet blåskjellsuppe.

Fredrik tok sitt aller første bad i påsken. Brrr. Ble kald bare av å se på han ;)

Nå sitter jeg i sofaen sammen med Fredrik. Vi har akkurat spist en deilig middag som Fredrik lagde til oss, og koser oss nå med rødvin og Idol. Ønsker dere alle en fantastisk helg!

Silje-L

Ingen kommentarer: