tirsdag 12. februar 2013

Lego House - Ed Sheeran

Oi da, nå var det lenge siden jeg oppdatere her sist.

Stortrives i jobben min hos Gjensidige. Jeg jobber gjennom Manpower, og syns det fungerer vedig bra. Føler jeg klarer meg bare bedre og bedre med oppgavene på jobben og er virkelig blitt en reser på telefonen ;) Selv om jeg daglig bombaderer de som sitter ved siden av meg med spørsmål, så går det virkelig riktig vei læringsmessig! 

I dag var jeg på informasjonsmåte ang. master på sivøk. Greit å få med seg all informasjon som er tilgjengelig. Begynner på masterdelen av siviløkonom-studiet til høsten. Blir rart å begynne å studere igjen, men nå føler jeg meg mer klar til å begynner på de utfordringene en master bringer. Jeg er fremdeles litt usikker på hvilken av de ulike majorene jeg skal velge som spesialisering, så kommer også til å gå på de siste informasjonsmøtene på BI som er mer rettet inn mot de ulike spesialiseringene. Per i dag står det mellom major i finans eller forretningsjus, skatt og regnskap.

Siden sist...:

...har vi feiret et nytt år

....har jeg vært med Oda i stallen et par ganger. Fikk til og med prøvd meg på hesteryggen, skummelt ;)

...har Fredrik og jeg laget masse god mat, f.eks. pasta carbonara!!

....har Fredrik vært med i en sparkstøttekonkurranse i regi av RedBull. Jeg og Kathinka heiet han frem!

...har jeg gått opp og ned denne trappen x-antall ganger. For dere som lurer - det er hele 60 trappetrinn (ja, har talt de trinnene for mange ganger) for å komme seg til toppen. 

Helt til slutt en sang fra youtube til dere:

Lego House - Ed Sheeran


Det var noen få bilder fra den siste tiden. Håper dere alle sammen har det bra!

Silje-L

Ingen kommentarer: